Jarní slevy - uplatňujte slevy až 10 % na vybrané výrobky. Více info ZDE. + při nákupu nad 2 000 Kč balíková přeprava DPD po celé ČR ZDARMA.

Zadání reklamace

Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.

Postup pro zadání reklamace:

  • Pro zadání reklamace je potřeba se registrovat v našem on-line systému.
  • Pro tento účel je potřeba kliknout na "Vytvořit si účet" viz obrázek níže.
  • Vyplníte jméno, příjmení, fakturační a kontaktní údaje
  • Po úspěšné registraci obdržíte potvrzovací e-mail, kterým ověříte svojí registraci, kliknutím na tlačítko "Verifikujte svou e-mailovou adresu" a poté se již můžete přihlásit a pustit se do zadávání reklamace.
  • Systému běží na doméně naší mateřské společnosti makatherm.cz, pro registraci a zadání reklamace klikněte na tlačítko níže:

ZADAT REKLAMACI

Proč se registrovat? Výhody registrace:

  • po přihlášení uvidíte aktuální stav Vaší reklamace
  • automatická okamžitá notifikace e-mailem při změně stavu reklamace
  • předvyplněné údaje
  • veškeré informace a fotodokumentace budou přehledně uloženy na jednom místě
  • jak zadat reklamaci se dozvíte na videu níže

Zadání reklamace


Zboží můžete reklamovat na naší pobočce (osobně nebo zaslat poštou):

Pobočka Brno: MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone)

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:

TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.