Black Friday - uplatňujte slevy až 20 % na vybrané výrobky. Více info ZDE. + při nákupu nad 2 000 Kč balíková přeprava Zásilkovna + DPD po celé ČR ZDARMA.
Zadání reklamace
Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.
V rámci urychlení a zkrácení reklamačního procesu:
- Nejprve vyplňte on-line reklamační formulář pro uplatnění reklamace.
- Po úspěšném zaevidování reklamace bude systémem automaticky vygenerován průvodní list, který si prosím uložte a vytiskněte.
- Následně Vás bude kontaktovat naše zákaznické oddělení, které s Vámi dohodne způsob řešení reklamace, a to buď návštěvou servisního technika u Vás nebo zasláním vadného zboží k nám spolu s průvodním listem.
- Můžete být také požádáni o zaslání fotografií na email reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz.. Do emailu nezapomeňte napsat číslo průvodního listu, ke kterému se fotografie vztahují.
- O vyřizování reklamace Vás budeme průběžně informovat.
Zboží můžete reklamovat na naší pobočce (osobně nebo zaslat poštou):
Pobočka Brno: | MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone) |
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:
- Tel.:+420 530 508 111
- E-mail:reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz
TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.