Zimní slevy - uplatňujte slevy až 10 % na vybrané výrobky. Více info ZDE. + při nákupu nad 2 000 Kč balíková přeprava DPD po celé ČR ZDARMA.

Upozornění: vzhledem k technickým problémům dodavatele Novaservis může docházet k prodlužování dodacích lhůt u zboží, které není na našem interním skladu.

Zadání reklamace

Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.

Postup pro zadání reklamace:

  • Pro zadání reklamace je potřeba se registrovat v našem on-line systému. K přesměrování do systému na naší domovské stránce makatherm.cz stačí kliknout ZDE.
  • Následně je potřeba vytvořit si účet viz obrázek níže.
  • Po úspěšné registraci obdržíte informativní e-mail a můžete se pustit do zadávání reklamace.
  • Jak zadadat reklamaci se dozvíte na videu níže:

Vyplnění reklamace


Zboží můžete reklamovat na naší pobočce (osobně nebo zaslat poštou):

Pobočka Brno: MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone)

V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:

TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.