Zimní slevy - uplatňujte slevy až 10 % na vybrané výrobky. Více info ZDE. + při nákupu nad 2 000 Kč balíková přeprava DPD po celé ČR ZDARMA.
Upozornění: vzhledem k technickým problémům dodavatele Novaservis může docházet k prodlužování dodacích lhůt u zboží, které není na našem interním skladu.
Zadání reklamace
Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.
Postup pro zadání reklamace:
- Pro zadání reklamace je potřeba se registrovat v našem on-line systému. K přesměrování do systému na naší domovské stránce makatherm.cz stačí kliknout ZDE.
-
Následně je potřeba vytvořit si účet viz obrázek níže.
- Po úspěšné registraci obdržíte informativní e-mail a můžete se pustit do zadávání reklamace.
- Jak zadadat reklamaci se dozvíte na videu níže:
Vyplnění reklamace
Zboží můžete reklamovat na naší pobočce (osobně nebo zaslat poštou):
Pobočka Brno: | MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone) |
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:
- Tel.:+420 530 508 111
- E-mail:reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz
TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.