Jarní slevy - uplatňujte slevy až 10 % na vybrané výrobky. Více info ZDE. + při nákupu nad 2 000 Kč balíková přeprava DPD po celé ČR ZDARMA.
Zadání reklamace
Naším cílem je poskytovat co nejkvalitnější služby a předcházet tím reklamacím. Pokud již k takové situaci dojde, usilujeme o to, aby se z reklamace nestala nepříjemná záležitost a snažíme se Vám vycházet maximálně vstříc.
Postup pro zadání reklamace:
- Pro zadání reklamace je potřeba se registrovat v našem on-line systému.
-
Pro tento účel je potřeba kliknout na "Vytvořit si účet" viz obrázek níže.
- Vyplníte jméno, příjmení, fakturační a kontaktní údaje
- Po úspěšné registraci obdržíte potvrzovací e-mail, kterým ověříte svojí registraci, kliknutím na tlačítko "Verifikujte svou e-mailovou adresu" a poté se již můžete přihlásit a pustit se do zadávání reklamace.
- Systému běží na doméně naší mateřské společnosti makatherm.cz, pro registraci a zadání reklamace klikněte na tlačítko níže:
Proč se registrovat? Výhody registrace:
- po přihlášení uvidíte aktuální stav Vaší reklamace
- automatická okamžitá notifikace e-mailem při změně stavu reklamace
- předvyplněné údaje
- veškeré informace a fotodokumentace budou přehledně uloženy na jednom místě
- jak zadat reklamaci se dozvíte na videu níže
Zadání reklamace
Zboží můžete reklamovat na naší pobočce (osobně nebo zaslat poštou):
Pobočka Brno: | MAKA THERM CZ s.r.o., Škrobárenská 506/2, 617 00 Brno (budova B1, areál CTZone) |
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat:
- Tel.:+420 530 508 111
- E-mail:reklamace(zavinac)koupelny-cz.cz
TIP: Postup při reklamaci zboží poškozeného přepravou naleznete zde.